بفيديو كليب.. حكيم يطرح “سيبونا في حالنا”

wafaa
اخبار الاغاني والطرب
بفيديو كليب.. حكيم يطرح “سيبونا في حالنا”

المطرب حكيم طرح أحدث أغنياته بعنوان “سيبونا في حالنا” على طريقة الفيديو كليب، وذلك عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير “youtube”.

ويذكر أن أغنية “سيبونا في حالنا” هي أول أغنيات ألبومه الجديد الذي انتهى من تسجيل أغنياته بالكامل، الأغنية من كلمات “عصام حجاج”، الحان “تامر حجاج”، وتوزيع “إسلام شيبسي وميدو مزيكا”، ومنتج فني فايز عزيز، وتأتي فكرة الكليب عن الحسد الذي انتشر بصورة غير مسبوقة داخل المجتمع.

كلمات الأغنية

جائت كلمات الأغنية تقول: “مركزين في حياتنا أكتر مننا، مستكترين علينا نعمة ربنا عينهم مابتسيبناش .. ولا لسانهم رحمنا.. معرفش ليه .. ليه كارهين راحتنا وفرحنا.. سيبونا في حالنا .. سيبونا في حالنا.. عينكم جابت أجلنا.. الرحمة حلوة .. وكفاية اللي جرالنا”.

وتابعت” شكرا على حسن المتابعة، وعلى الخداع وعلى الملاوعة.. لحد كدا متشكرين.. شكرا اوي على الاهتمام .. عنيكم خلصت الكلام.. ممكن بقى نفصل يومين”.

“طول ما انت ماشي في دنيتك .. هتلاقي خلق في سكتك.. سواد قلوبهم مش طبيعي .. مستخسرين فيك ضحكتك.. كتلة أذى متشكلة في هيئة بشر.. ناس كارهة غيرها وكارهة حتى نفسها.. ناس غاوية نبر.. وعينها دي تفلق حجر.. لو شافوا نعمة علينا بيبان غلها”.

“شكرا على حسن المتابعة.. وعلى الخداع وعلى الملاوعة.. لحد كدا متشكرين.. شكرا اوي على الاهتمام .. عنيكم خلصت الكلام.. ممكن بقى نفصل يومين”.

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.