تسجيل الدخول

لليوم الثالث.. رامي جمال يتصدر جوجل بعد ظهوره بعلامات المرض

اخبار المشاهير
wafaa13 نوفمبر 2019آخر تحديث : منذ سنة واحدة
لليوم الثالث.. رامي جمال يتصدر جوجل بعد ظهوره بعلامات المرض

يستمر المطرب رامي جمال في تصدر مؤشرات البحث جوجل في مصر، وذلك لليوم الثالث على التوالي، بعد إعلانه إصابته بمرض البهاق.

وحصل على دعم كبير من نجوم الفن عبر حساباتهم في مواقع التواصل الاجتماعي داعين له بالشفاء، ومواصلة مسيرته الغنائية الناجحة.

ظهور رامي جمال برفقة أنغام وزوجها

وكان الظهور الأخير للفنان رامي جمال والأول بعد إعلانه خبر مرضه مع أنغام وزوجها الموزع أحمد إبراهيم، استعدادا لأغنية جديدة، ولاحظ عدد من المتابعين بدء ظهور علامات المرض على أجزاء من جسده.

وقد قال جمال عن مرضه: “الحمد لله الذي أحبني فابتلاني واقدرني علي الصبر من فتره ظهرت بقع بيضا في جسمي وبالكشف عرفت انه البهاق وجربت أنواع علاج كتير ودكاترة كتير ومفيش فايده رضيت وسلمت أمري إلى الله علشان عرفت ان الزعل بيزوده وكفايه شغلانتي وصعوبتها والقلق الدائم من المستقبل”.

وتابع: “وفعلا بقي بيزيد لدرجة لفتت نظر ناس كتير اللي بقي يقوللي هتتعامل ازاي وانت فنان واللي يخاف يسلم واللي يسألني هو ده معدي انا بقالي سنه فعلا لو عندي حفله او تصویر بتعب علي ما اشوف طريقة أخفيه بيها لدرجة خلت ناس تقوللي شوف بیزنس تاني اعمله علشان الناس مش هتقبلك كده فكرت في كلامهم بصراحة ولقيت ان عندي حلين یا فعلا شكرا لحد كده علي الشغلانة دي رغم حبي ليها وعدم معرفتي بغيرها”.

واختتم حديثه قائلًا: “یا اما مش هداريه تاني وتقبلوني بيه وترحموا كل اللي ربنا ابتلاهم بيه من نظرة انه شكلو غريب الحمد لله على نعمة الأهل لانهم الوحيدين اللي بيقبلو الواحد زي ما هو طولت عليكم بس قلت أشرككم في حياة فنان”.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *